Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Leo och Wille - 21 juli 2011 12:34

Nu har jag börjat vänja mig lite vid att ha de här stora gipset kring mitt ben. Men jag hoppas ändå att det snart är över! :P

 


När vi ska gå å lägga oss så är husse och matte lite rädda för att jag ska ligga och bita i gipset på natten, så därför måste jag ha den dumma tratten på huvudet..! Den är ju inte den smidigaste saken att ligga i sängen och sova med. Leo är nog lite rädd för mig när jag har den på mig. För så fort jag kommer och ska lägga mig på honom och sova (vilket jag älskar att göra!) Så går han alltid iväg och lägger sig någon annan stans. Så nu får jag ligga på husse och matte istället, för dom springer inte iväg ;) Det blir lite trångt i sängen med stort gips och stor tratt. Råkar slå husse och matte ett par gånger på nätterna med det hårda gipset, men dom står ut med mig iaf ;)

Första natten var det lite jobbigt, för jag visste inte riktigt hur jag skulle ligga med tratten. Vart mycket fix och trix å stönande ifrån mig innan jag hittade en bra sovställning. Men nu andra natten gick det bättre. Kunde nästan somna direkt :)

Och såhär ser jag ut på nätterna: 

    


Och Leo ligger skönt och sover utan tratt ;)

 


Husse och matte har vart och handlat inför semestern i stugan på lördag. Vart en hel del som skulle införskaffas (; Bara lite till som måste fixas.. ;) Bilen blir nog ganska full :P  Husse och matte ska se om dom kanske kan fixa någon vagn eller skrinda eller ngt, som jag kan få åka lite i om vi vill ut och gå i skogen. Eftersom jag inte får gå så mycket på gipset.  Så om det finns någon i Linköpingstrakten som har något att sälja eller låna ut så skulle vi vara lite intresserade:)

  



Voff! Wille

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards