Alla inlägg under februari 2012

Av Leo och Wille - 29 februari 2012 10:58

Igår va vi på djursjukhuset för röntgen av mitt ben igen. Benet är fortfarande snett, och de kommer nog inte att räta upp sig något mer, så jag får leva med mitt snea ben. Bara jag inte får ont så är de ingen fara, ingenting som jag lider av annars (:

Men nu har jag ju lärt mig att djursjukhuset inte är kul, så fort vi kom in i undersökningsrummet försökte jag gömma mig, för jag vet att snart kommer en elak tant å sticker mig med en spruta i rumpan så att jag blir helt trött å dåsig. Fy så otäckt de är! tycker inte alls om de!! sen får jag en till för att vakna, men man är ju fotfarande helt seg i huvet. Så när vi kom hem så låg jag å sov hela kvällen.. lite pipig vart jag oxå, visste inte riktigt vart jag skulle sova.. i huset, buren, sängen eller soffan. Blev aldrig riktigt bekvämt..


sova en liten stund i huset..

 


å en liten stund i soffan..

 


Vaknade till vid elva på kvällen, då orkade jag hålla huvudet uppe en stund iaf (:

Och alltid ska jag ligga lite fint med benen i kors ^^

 


Idag är solen framme å då måste man ju passa på att sola sig :) Ligga avlång med benen utanför (;

 


Leo tycker inte om solen, han ligger hellre i skuggan där de är svalt (:

 



Husse och matte har hittat en lägenhet som dom vill byta med, så alla papper är inskickade nu. Så nu väntar vi bara på ett godkännande av hyresvärderna. Så om allt vill sig till så flyttar vi 1 april. men inte så långt, bara typ 100m ;D Ser till de nya huset här hemmifrån ;)

Så nu har matte köpt ett gammalt soffbord som hon håller på att måla om. Före och efterbilder kommer nog upp sen när de är klart ^^


Voff! Wille

Av Leo och Wille - 18 februari 2012 11:11

De är så skönt att ligga å sola igenom fönstret. Varmt å skönt :) å extra mysigt blir de när man ligger på Leo (;


 


Voff! Wille

Av Leo och Wille - 15 februari 2012 15:39

Fy så dålig uppdatering de har vart nu den senaste tiden! men de har vart mkt annat att tänka på här hemma. Är mycket i skolan nu för matte, å sen har husse och matte fått för sig att dom vill flytta till en 3a, så nu letas de lägenhet för fullt :P Så om någon har en 3a i centrala Linköping som står å samlar damm så äre bara att höra av sig ;)


Nu har de ju kommit massa snö oxå. Vi tycker väl att snön skulle kommit i december istället för i mitten av februri.. men men, de är väl bara att gilla läget ;p

Idag har vi vart ute å lekt i de vita å de vart några bilder :)


   


Wille har mest nosen i snön (;

 


Och efteråt är den helt vit (:

     


Jag hör något, så upp med öronen!

 


Jagar flygande fåglar (;

 


Jag fintar lite med matte oxå! Nu är jag här..

   


.. å nu är jag på den här sidan ;)

 


Wille ville oxå busa och försökte dra sig loss.. men han får vänta ett tag till innan han får springa lös.

 


Efter att ha lekt ute i den kalla snön är de skönt att komma hem å krypa ner å mysa i vårt lilla hus (:

 



Voff! Leo

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards