Alla inlägg under juni 2012

Av Leo och Wille - 17 juni 2012 14:05

Den 6 juni va vi på whippetrave-tävling i Norrköping. De va ingen av oss som sprang, men husse var måldomare :)


     


Husse är noga med vart mållinjen går ;)

 


Jag fick vara med som hejarklack till alla andra hundarna som sprang :)

 


De fanns många söta tjejer där som jag kunde leka lite med :)

     


Här hemma har jag en ny favoritleksak, min goda lilla snutte! ;)

 


Leos öra värmer nosen när vi vilar ^^

 


^^

 


Leo sträcker ut sig ordentligt i soffan ^^

 



Voff! Wille

 
Av Leo och Wille - 4 juni 2012 12:07

Nu va de länge sen sist. Men de har vart en del att stå i, vi ska nämligen flytta :) 1 Juli får vi nyckeln till nya lägenheten, så nu har de vart full fart att titta på tapeter, golv, möbler, tyger och massa annat skoj ^^ De blir en 3a, så nu får vi mer plats att springa runt på ;) Så nu läääängtar vi tills vi får nyckeln så att de kan bli tapetserat och vi kan flytta in och börja inreda vårt nya hem :)

 

Annars är de mesta som vanligt, matte och husse slutar skolan nu på fredag, så sen blir de för dom att börja jobba under sommaren. Vi längtar även efter stugan, men de är lång tid tills vi får åka dit, i Augusti.

   


Annars springer vi å leker för fulla rullar här hemma :D


Voff! Leo och Wille

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards