Alla inlägg under oktober 2011

Av Leo och Wille - 22 oktober 2011 17:22

Lite blandade bilder på oss :)


Wille tycker om att sitta å titta ut genom fönstret :)


Och han busar och leker med flätan (: 

 

Titta ut genom fönstret och leka med flätan samtidigt (;  


Jag har tryckt ner mig i soffan med husse (; 


Jag tycker om att mysa ^^ 


Kram med tvättbjörnen (;  


Sover med öppen mun ;)  

 

Wille somnar tillsist oxå ;) 

 


Voff! Leo

Av Leo och Wille - 20 oktober 2011 20:45

Nu börjar hösten komma och de är kul att springa runt ibland löven^^ De är så frisk luft å när de är fint väder är det verkligen så himla skönt att vara ute å gå :)




de börjar bli lite kallt ute ibland på kvällarna, så ibland måste man ha täcke på sig. Wille har växt ur sitt valptäcke, så husse och matte åkte iväg till djuraffären för att köpa ett nytt täcke till Wille. Så nu har vi varsitt fint back on track täcke (:

 



För några dagar sen så åt matte och husse pannkakor, med grädde, å vi fick ju smaka lite! Guud så smaskigt! Skulle kunna äta de varje dag! men matte och husse säger att vi inte får de, för då blir man tjock ;) men ngn gång ibland så ;)           

 

Voff! Leo

Av Leo och Wille - 15 oktober 2011 14:01

Igår va vi i hagen på en playdate med en italiensk vinthund, Mokka. :) De va kul att träffa en annan vinthund som man fick leka och springa med :)


Och självklart skulle min favoritboll följa med (;

     



Jag och Mokka springer, han var riktigt snabb! :D

       

Han har tagit min boll! Efter honom! ;) 

   


Wille fick oxå leka en liten stund :) Han tyckte de va jättekul (:

    


Wille hade jätterespekt för Mokka och vågade inte ta bollen ifrån honom. ;) När han skulle gå fram och hälsa så la han sig på backen och kröp fram ^^ Matte och Husse tyckte de va jättetufft, eftersom Wille är lite bråkig med mig å inte alls visar ngn respekt för mig, men nu va han jätte undergiven ^^

   

De va skoj :D får hitta fler vinthundar att springa med :)


Voff! Leo


Av Leo och Wille - 6 oktober 2011 15:54

Har hänt en hel del sen sist.. Wille har blivit 7 månader :) Man börjar märka att han blivit äldre nu, för när vi är ute så kissar han mycket, som jag ;) inte bara kissa för att han är kissnödig, utan för att han är kille ;) Han har inte börjat lyfta på benet än, men snart kanske? ^^


Vi har vart ute å lekt i hagen oxå :) Jag fick springa massor med pip-bollen. Älskar den! :D Wille fick oxå springa lite en sväng ensam. Det märks att han inte har fått springa på länge, och han var så lycklig! Han kunde säkert springa runt runt i flera timmar, men de fick han inte pga benet. Men en liten sväng :)  

 

Kolla in slemet mellan bollen och mig..! ;) snusk ^^ 

   


Vi väntar på husse bland höstlöven (: 


Vi har vart på whippetrace oxå (: KM. Det var skoj :) 


Husse fick hjälpa till att hålla koll på vilken hund som kom på vilken plats :) 


Jag, Tajmahal Hot Stuff Buff, sprang på ett nytt rekordbästa för mig själv :) 10.06 :D . Till nästa sesong ska jag bli ännu snabbare :)   


Jag fick ett fint pris oxå :D Matte är så stolt över mig ^^  

 


I helgen ska husse åka iväg till sin bror som bor lååångt bort.. Så matte ska vara ensam hemma med oss. Kommer att bli mycket mys :) Mattes syster, Camilla, kanske ska komma hit oxå då :) Henne tycker vi om :D


Voff! Leo

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards