Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Bad!

Av Leo och Wille - 17 juni 2013 17:49


Vi har vart ute i stugan i en vecka nu, har vart riktigt skönt :) Vi va ute och letade efter en sjö och en lite privat badplats så att vi hundar (eller rättare sagt Wille) kunde få bada och leka :) Vi hittade den här lilla gläntan vid en liten sjö som var helt perfekt  för oss:D



Jag var i vattnet ganska snabbt för att hämta pinnar och annat skoj :)

   


Jag är riktigt duktig på att simma! Rehabiliteringen på valla djurklinik i deras basäng har gjort susen ;)

   


Det är som en liten säl som kommer simmandes ;)


 


Husse och jag badade och lekte massor :)

         


Jag hittade en jättestor mussla som jag försökte få upp. BubbelBubbel ^^ 

   


Leo är ju världens badkruka och blir tokig om matte bara försöker få honom att gå nära vattnet. En riktig torrboll som tycker bättre om att äta gräs på torra land ;)  

 


Torka i solen :)


   


Voff! Wille

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leo och Wille - 30 maj 2013 22:51

Det är länge sen något hände här, men nu kommer lite bilder iallafall ;) Matte och Husse hyr en stuga på landet. Vi fick nycklarna dit 1 april och vi ska hyra den minst ett år. Vi älskar att vara ute på landet, kunna springa löst, leka och busa! Un...

Leo

Av Leo och Wille - 9 februari 2013 22:52

Som vanligt vill matte lägga upp massor av bilder, men datorn sammarbetar inte som vanligt.. Skulle bli massa kul bilder när vi va å lekte för några dagar sen och träffade flera roliga hundar, men de blir inget med det. En bild på mig kunde matte lad...

Av Leo och Wille - 31 december 2012 14:10

Hejhej alla goa å glada. Jul är alltid en stressig tid på året när man ska åka runt överallt å hälsa på alla. Julafton firade vi hemma hos mattes familj och därifrån kommer lite bilder här nere. Juldagen var vi hos mattes mormor och morfar där ja...

Av Leo och Wille - 6 december 2012 21:52

Nu har vintern kommit med buller och brak! Det började snöa som bara den igår, och det har även fortsatt idag. Jag tycker inte att de är så kul med snön.. tycker mest att den är kall. Wille däremot är lyckligare än någonsin ;) På promenaderna har han...

Av Leo och Wille - 16 november 2012 19:10


wow, lyckades ladda upp en bild idag oxå ;) Får kanske bli en om dagen då ;)     Jag har lärt mig flyga (;     Voff! Wille ...

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards