Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Leo och Wille - 4 juli 2011 19:41

Idag gick vi upp tidigt. kl 05.15 Både husse och matte jobbade dag idag, så vi skulle till mattes syster, Camilla. Innan vi skulle dit tänkte husse och matte att vi skulle få springa av oss så att vi var trötta när vi kom dit, så vi åkte till hagen på morgonen för att få ruscha lite ;)


Hemma hos Camilla är det kul att vara. Camillas kompis var där och hjälpte till med oss. Tycker om att leka med flickorna :) Hemma hos Camilla har dom en liten trädgård så det är skönt att få vara ute mycket. Wille tyckte att han skulle ut på lite upptäcktsfärd, så han smet ut genom staketet. Flickorna var snabba ut för att hämta in honom, men då tyckte ju jag att jag oxå skulle få vara med och följde med ut ;) Dom fick jobba lite för att få in oss, kul för oss ;)


Wille har börjat tappa sina tänder nu, tappat två stycken av sina små framtänder^^ Vi alla här hemma hoppas på att hans hörntänder tappas snart oxå så att det inte gör så ont när han bitts :p ;)


Nu är vi trötta efter en dag hos Camilla (:


Mys i soffan.  

Två fina whippetpojkar:) <3

 


Voff! Leo

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards