Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Leo och Wille - 10 juli 2011 16:51

I går var vi i Viggeby och solade å badade :) skönt ute vid sjön när det är såhär varmt ute.:)


 


Det är något spännande där borta.. troligtvis en annan hund ;) 


Jag har fått ett fint bälte runt midjan ;p 


Lunch-tajm :D 

 


Wille är som vanligt modig och går självmant ner i vattnet för att svalka av sig.  

 


Måste sträcka sig över stenen för att nå barkbiten :) 


Matte var elak och tvingade mig att bada.. i nästan en hel minut!! Fy så elakt. Jag vart ju BLÖT!  ;)


Nu får du ta å torka mig matte!  



På kvällen skulle husse och matte ut på stan, så då kom husses mamma hit å tog hand om oss:) När husse och matte kom hem var vi jättetrötta, men matte tyckte att vi var så söta och var tvungen att dra fram kameran för några foton ;)


Mys i sängen :)  

     

Idag har vi vart hemma, men vi va i hagen och sprang lite förut. Träffade en jättestor grand danois. Det var skoj, men de va nog tur att det var ett staket emellan ;)

Ska dit sen igen ikväll, så får se om matte tar med kameran så att det blir lite springbilder senare :)


Voff! Leo

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards