Alla inlägg den 27 september 2011

Av Leo och Wille - 27 september 2011 21:03

Dåligt med uppdatering, igen.. :p Men de ska de bli ändring på ;) Husse och matte har nu köpt nya telefoner, som dom alltid kommer att ha internet i, så nu blir det förhoppnigsvis uppdateringar direkt när ngt händer ;)

Men här kommer lite bilder från veckan som gått.. :)


När matte och husse vaknar möts dom av två demon-hundar med lasersyn ;)


Leo har det goda tuggbenet... Ge mig! 


Saftigt och gott tycker Leo (; 


Varför får inte jag smaka för..? Matte säger att jag måste vänta på min tur, å inte alltid ta saker ifrån Leo... :p 



Jag har vart hos sjukgymnasten oxå. Jag är jätteduktig på att simma! Pia tycker att jag är bäst ;) Börjar förstå nu att det inte är så farligt i vattnet, så nu ger jag mig ut i det djupa vattnet helt på egenhand (:  Efter simningen får jag sitta på en vibratorplatta som stimulerar mina muskler. Jag tycker mest att det är jobbigt att vara blöt, så jag kravlar mest omkring på handduken å vill torka! (vilket man ser på bilden, att handduken inte längre ligger fint över hela plattan) Men matte lyckades få en bild när jag sitter still ;)


Jag har fått börja träna med en pilatesboll. Jag ska stå med framtassarna på bollen och hålla balansen :) Börjar bli riktigt duktig nu :) Men de är inte lätt att ta en bra bild när jag gör rätt ;)  så får bli en när jag sitter å tigger godis lite på sne ;)


Idag var jag på djursjukhuset för att röntga tassen. Tån är nu helt återställd, vilket är jätteskönt. Nu är det bara urkalkningen i benet som är kvar att läka. Men det hade läkt bra nu, så det går nog ganska fort tills allt blir bra igen :) Ska på ny röntgen om 4 veckor.



Det blir mycket mys här hemma oxå :) <3  

 

Voff! Wille

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards