Alla inlägg den 9 september 2011

Av Leo och Wille - 9 september 2011 10:38

Nu har jag precis kommit hem från Valladjurklinik å min första rehab (; Matte fick lite hemläxa först på ett par övningar som ska göras ett par ggr/dag. Böja-sträcka benet, se till så att jag står rätt på tassen, å göra "gå-rörelser". (:


Sen fick jag följa med in i ett rum med en stor basäng. De såg väl inte så farligt ut. Jag fick ta på mig en flytväst, inga problem! :) Jag gick upp helt frivilligt på rampen å tittade ner i basängen. Jag fick massa godis oxå. Gott! ^^ Men sen helt plötsligt skulle jag gå ner i basängen! Det vart lite läskigt! Kallt vatten! Stog där å darrade å tittade lite lesset på matte för att få henne att förstå att jag ville komma upp, men hon bara lät mig vara kvar i vattnet! dummer;) Men sen fick jag godis i vattnet, de va ju gott iaf ;)

Matte säger att jag bara larvar mig, men de va faktiskt kallt! (27grader;))


Nu ska jag åka dit två gånger nästa vecka oxå, å sen allt som allt 10ggr. Matte säger att jag kommer att vänja mig vid vattnet, å att jag kommer tycka att det är kul (;


Blev inga bilder idag, de kanske de blir någon annan gång när jag får simma lite mer. Idag fick jag ju bara stå vid kanten för att vänja mig vid vattnet. (:


Matte är stolt över mig, och tycker att jag var duktig :) 


Voff! Wille


Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards