Alla inlägg den 9 februari 2013

Leo

Av Leo och Wille - 9 februari 2013 22:52

Som vanligt vill matte lägga upp massor av bilder, men datorn sammarbetar inte som vanligt..
Skulle bli massa kul bilder när vi va å lekte för några dagar sen och träffade flera roliga hundar, men de blir inget med det. En bild på mig kunde matte ladda upp från den dagen iaf. inte den roligaste eller bästa dock ;)

 


När vi ändå pratar om mig så hände det något tråkigt idag. När vi va å lekte så sprang jag massor och hade kul, när jag sen kom tillbax till husse och matte såg dom blod i snön. Dom förstog inte vart det kom ifrån först, trode att det var från en annan hund som var där förut, men sen såg dom att det kom från min tass. Jag hade tappat klon, sporren som sitter högre upp på tassen. Jag hade inget ont som det verkade iaf, ville bara fortsätta att leka ;) Men det ser ju ont ut. Matte ringde till djursjukhuset och vi ska dit imorgon bitti för att titta till det och dom sa att man kanske måste ta bort mer så att inget blir infekterat eller så. Men det va tydligen ganska vanligt att man bröt av den klon sa hon på djursjukhuset. Nu har jag fått ett litet bandage av matte så att jag inte ska slicka på det, så får vi se vad dom säger imorgon (:

 


Nu ligger jag iaf i mattes knä och myser :) Hoppas att det inte är så farligt med klon och att det inte blir några komplikationer.

   


Om ni vill se mer av oss kommer det ofta upp uppdateringar och bilder på mattes instagram där matte heter sandrahaag90 . :)


Voff! Leo





Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards