Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Leo och Wille - 24 januari 2012 17:36


Idag har jag vart på djursjukhuset för att röntgas igen. Har blivit lite bättre, men inte så mkt. Veterinären sa att jag troligtvis inte kommer att bli helt bra, och att benet inte kommer att bli så himla mycket bättre heller.. Men vi får va positiva å hoppas på de bästa. Frakturen efter operationen läker fint, å de är fortfarande ca 1,5-2 månader kvar tills den har läkt helt, så tills dess finns de hopp om att mitt ben blir bättre . Så vi hoppas (:


Jag blev sederad när jag skulle röntgas å efter de blir man sååååå himla trött! Så direkt när vi kom hem så gick jag raka vägen in i min bur för att sova, å där har jag legat nästan hela dan. Där känner jag mig trygg å kan vila ut ordentligt (:


 

 


Börja vakna till lite grann-- men behövde bara ut å kissa å äta lite grann, sen sova lite mer (;

 


Nu har jag oxå fått en egen bild som matte har målat :)

 


Såhär ser de ut nu i vardagsrummet här hemma :)

 


Voff! Wille



Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards