Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Leo och Wille - 21 augusti 2011 15:37

Vi har haft en relativt lugn helg. Det har vart Linköpings stadsfest här nu hela helgen, så husse och matte har vart å tittat lite på några artister och så. Då har vi fått vara hemma ensamma, och det har gått jättebra :)

Matte och husse har vart på stan och shoppat massa oxå. Massor med nya kläder har dom kommit hem med, säkert typ 10påsar (: Vi tycker det är spännande när dom kommer hem å vi hoppas alltid på att det är något till oss i påsarna.. men det har vart snålt med saker till oss ;p Vi har fått varsitt vom-tuggben, å det var nästan det godaste jag ätit! Supergott! ;D

   


Jag har vart hos veterinären och tagit bort mitt gips oxå, så nu har jag bara ett stödbandage på benet som jag ska ha en vecka nu, så får vi se hur tån ser ut på nästa röntgen, så får vi se om jag kanske får ta bort allt då :)

 


Imorron börjar matte skolan, eller, nollningen börjar :) Skolan börjar på torsdag. Hon är nervös! Men tycker att det ska bli så kul! :)


Voff! Wille

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards