Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Leo och Wille - 20 juni 2011 15:25

Helgen har vart full med äventyr och påhitt (:

Både matte och husse har vart lediga från tor-sön. så vi har fått en långhelg.


I lördags fyllde husse år. 23år. Gammal nu;) ..nädå^^

Matte gick upp tidigt på morgonen och bakade tårta. Sen fick husse paket oxå :)

sen åkte vi iväg på äventyr för att husse och matte skulle köpa en grej, som jag inte vill skriva här, för alla vet inte om vad det är än, och dom vill överaska folk lite.. så jag säger ingenting ;)

  Tårta. Maränger, jordgubbar, grädde & choklad på. Chokladmousse och jordgubbssylt i. 

 

Paket (:

 


På söndagen var det jättetråkigt väder.. regn heeela dagen. Det tycker vi inte om! Kallt och blött ute. Så vi fick ha täcken på oss när vi gick ut. Wille fick ha ett gamalt täcke som jag hade när jag var liten valp. Han var duktig i täcket, störde sig inte alls på det. (:

 


Sen på eftermiddagen åkte vi till Motala. Vi skulle köpa en bur till oss att ha i bilen. Men när vi väl kom dit upptäckte vi att den var för stor och inte fick plats i bilen.. så de va bara att åka hem igen. Det va lite tråkigt. Menmen. Idag har vi iaf hittat en som passar som husse och matte köpt till oss :)


Eftersom de va så tråkigt väder ute i helgen vart det mest innebilder. Här kommer några :)

 

Vi kan dela på snöret (;

 


Mys i köket (:   


Jag blev lite trött.. tror jag tar och vilar lite på Willes huvud (; 


Vi fick mysa lite i soffan oxå (: 


Matte, sluta störa nu när vi sover! Annars kommer jag räcka ut tungan till dig på alla bilder! 

 


Voff! Leo

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards