Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Leo och Wille - 24 maj 2011 16:55

Hejsan!

Nu har jag fått en blogg :) Matte och Husse tycker att jag ska få berätta lite om mitt liv oxå. :)

Idag var jag och husse ute och gick länge, två timmar. Först gick vi och hälsade på matte på jobbet, alltid lika roligt att träffa henne ;) Vi gick en liten stund med henne, men sen gick jag och husse iväg för att gå lite runt ån. Det finns så många roliga lukter där :)

Nu när vi har kommit in så är jag jättetrött. Ligger i min fotölj som jag älskar att mysa in mig i. Husse har precis åkt till jobbet, så nu är det bara jag och matte här hemma.

Hon håller på att tjata om att "lillebror" kommer hem snart. Jag förstår inte riktigt vad hon menar.. Vad är "lillebror"? Är det något gott som jag kan äta kanske? ;) Hon och husse säger iallafall att "lillebror" kommer på måndag nästa vecka.. så vi får se vad det kan vara för spännande :) Jag hör av mig när jag vet ;)


Nae. nu ska jag sova lite till innan vi ska ut å promenera igen :)

Jag har många olika sovställningar i fotöljen (:

       



/Leo


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards