Alla inlägg den 28 november 2011

Av Leo och Wille - 28 november 2011 13:28

Operationen i fredags gick bra, men nu har jag ont i benet.. Men det är väl kanske inte så lustigt eftersom dom har sågat i det så att det är av.. :p Dom gjorde en ganska stor spricka i benet, så att det ska ta lång tid att läka ihop, så att jag hinner väx klart tills de är läkt. Dom tog fett ifrån min höft å la i sprickan så att det skulle läka långsammare. så nu har jag ett sår på höften å bandage om benet. Jag fick ett plåster som är smärtstillande, men jag får ändå äta tabletter, för jag har ont! Värst är de på nätterna..! (vilket inte uppskattas av husse och matte) första natten vaknade jag ca en gång i timmen å hade ont, andra natten vaknade jag bara en gång.. men då kunde jag inte somna om så då fick matte vara vaken med mig.. så matte å husse har vart ganska så trötta i helgen.. men inatt vaknade jag bara en gång å kunde somna om ganska snabbt, så idag är matte glad för att hon har fått sova (;  

Jag är väldigt seg nu så jag ligger mest å vilar större delen av dagen, å de är väl tur de tycker matte efterom jag inte får hoppa omkring som jag brukar ;)


Vi hoppas att jag blir bra snart, å att jag inte har så ont länge.

 


Voff! Wille

Presentation


Hej!

Jag heter Leo och min "lillebror" heter Wille. Jag är född 14/1-2010 och Wille är född 4/3-2011. Här kommer det gå att läsa om vårat liv, som två busiga whippets :) Hoppas att ni kommer gilla vårt bus med husse och matte :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards